Log in

View Full Version : lmao, tiesto studio interview


Goonerr
09-09-2007, 12:54 PM
hmmmm?? lol

http://youtube.com/watch?v=el_LVfoDC-I

Hevn
09-09-2007, 01:29 PM
They just added whatever subtitles they wanted. :P

mic
09-09-2007, 01:34 PM
damn bullshit:d it's dutch and i can tell you the english translation isn't fitting at all:d some stupid wiseguy found that subtitel up and put it on the vid...Tiesto is saying a whole shitload of other things:d

Goonerr
09-09-2007, 01:38 PM
well.. i realised it was fake obviously a top DJ like him isnt going to say that shit... i just found the subtitles pretty fitting and funny lol

mic
09-09-2007, 01:39 PM
well.. i realised it was fake obviously a top DJ like him isnt going to say that shit... i just found the subtitles pretty fitting and funny lol

i wouldn't say fitting:d i love his music:d but it's sure funny as hell:d

Goonerr
09-09-2007, 02:12 PM
well. if you dont know that language, its very fitting. but obviously if you know the language its not.

Oggo
09-09-2007, 02:15 PM
More funny in Monty Python and the holy grail with swedish subtitles or the ones for Those Who Do Not Like The Movie.

mic
09-09-2007, 02:16 PM
hmmm that seems kinda true:d
i'd love to see an artist saying his music sucks tho:d think i'd really lmao on that:d:p

Kenny
10-09-2007, 07:53 AM
damn bullshit:d it's dutch and i can tell you the english translation isn't fitting at all:d some stupid wiseguy found that subtitel up and put it on the vid...Tiesto is saying a whole shitload of other things:d

WOW REALLY HE ISN'T SAYING WHAT THE SUBTITLES SAID? I HAD NO IDEA!!!!!!!!!!!!!

Gwynin
10-09-2007, 10:57 AM
I dont know the language, and I find the subtitles very true.
I dont like the music, and I find the subtitles very true.

Its shite music that doesnt require more skills than any trained monkey has.

soulshift
10-09-2007, 06:19 PM
I dont know the language, and I find the subtitles very true.
I dont like the music, and I find the subtitles very true.

Its shite music that doesnt require more skills than any trained monkey has.

I wonder how you know that his dog licks his anus in that case. Been role playing again in real life? :<

iTank
10-09-2007, 10:36 PM
It's funny for non-dutch ppl who knows his DJ-sets.

And mostly produced by other people for ex. Cor Fijneman. Like Britney Spears - he is just another "pretty face" for the business.

IE. compare his sets to Paul Oakenfolds live-sets at 199X - 2001... ( :smt049 )

iTank
10-09-2007, 10:38 PM
Its shite music that doesnt require more skills than any trained monkey has.

LOL.

There are "shite music" in every genre.

Tho I'd like to hear your demo that's "better" than "his" ;)

Corruption
10-09-2007, 10:52 PM
Its shite music that doesnt require more skills than any trained monkey has.

Is it hell as like. Please go out there and proove me wrong though.

captpicard
10-09-2007, 11:05 PM
More funny in Monty Python and the holy grail with swedish subtitles or the ones for Those Who Do Not Like The Movie.

http://img178.imageshack.us/img178/9354/helloandwelcometofailpv1.gif

? :(

Proterra
10-09-2007, 11:06 PM
rofl capt

iTank
10-09-2007, 11:11 PM
hahaha

Sloth
11-09-2007, 12:21 AM
haha

Oggo
11-09-2007, 04:47 PM
>:|