Log in

View Full Version : Lionheart Helm on AH


Jarelan
28-10-2005, 07:28 AM
So someone got the plans then...Chonar never said anything so I'm wondering if he knew.

AnteroVipune
28-10-2005, 08:16 AM
Hollowman was the dude who got the plans I think.

Decebalus
28-10-2005, 08:28 AM
yes... from a Core Hound it seems...

i think that you can get it crafted for 100g if you bring the mats... i have the mats... maybe i'm missing some Wicked Claws... :razz:

but wth would i do with that helm?... :lol:

Taurusos
28-10-2005, 08:49 AM
OMFG....

Must contact Caladan...

Must contact Hollowman from guild with weird name...

My preciousszzz....ive missed you for so long since US retail...

Daddy will make sweet love to you...Daddy will respec during weeks...Daddy will...oh yes he will....oh yes he will....


.....aaaaaaaaaaaah......


yes he will.....


/Taurusos

Taurusos
28-10-2005, 08:55 AM
OMFG HELM!!!!!!!!!!!!!

O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O

/Helmusos

Tarun
28-10-2005, 08:58 AM
Didnt you take your pill today? oO

Taurusos
28-10-2005, 09:04 AM
Whats that? Try to pull something off are we?


Dont mess with the bull...you know where it ends.


/Taurusos

OMFG HELM!!!!!

AnteroVipune
28-10-2005, 09:21 AM
IT ends up in steak dinner !

Drauk
28-10-2005, 09:28 AM
yes... from a Core Hound it seems...

i think that you can get it crafted for 100g if you bring the mats... i have the mats... maybe i'm missing some Wicked Claws... :razz:

but wth would i do with that helm?... :lol:

Its was Garr actually :)

Im not very good at warriors mathematics, but isnt a http://www.thottbot.com/?i=40782 better overall (for those that can obtain it of course) ?

P.S. And Chonar was the first person we informed about it :) I believe he is busy mining arcanite now.

Taurusos
28-10-2005, 09:44 AM
omg...Garr drops these babies too?

Need to find exploit to farm Garr lol

/Helmusos

Alakhai
28-10-2005, 09:47 AM
the amount of farming needed to get both Lionheart and Stronghold pains me greatly...

bah. i'll probably settle for the lionheart. I got my flameguards already

Jarelan
28-10-2005, 09:49 AM
It's a nice helm and all, but I'm unsure I want to lose 600hp (500 if I got 100hp stuck on it too) and 1000g for 2% crit chance/hit chance...

Taurusos
28-10-2005, 09:51 AM
i wont bother with Stronghold, ill go with flamevakt :P

but im sure as hell for the epeen sake (mine is growing on daily basis) get the helm, its a must have, warrior and burst damage makes stuff mooshy.

time to set plans on getting untamed ASAP.

swordspec.

Which guild is this Hollow guy from?

/Taurusos

Chonar
28-10-2005, 10:39 AM
Oh, I knew.
I knew very, very well.

Let's just say... there have been some... technical issues.

Drauk
28-10-2005, 11:19 AM
omg...Garr drops these babies too?

Need to find exploit to farm Garr lol

/Helmusos

As far i understand, both plans are consdired epic world drops (ala stockades), but only drops from mobs of level 63, i.e. raid bosses and some raid trash. So, you cant exactly farm them.

Taurusos
28-10-2005, 11:22 AM
omg...Garr drops these babies too?

Need to find exploit to farm Garr lol

/Helmusos

As far i understand, both plans are consdired epic world drops (ala stockades), but only drops from mobs of level 63, i.e. raid bosses and some raid trash. So, you cant exactly farm them.

Hint of sarcasm FTW.

:)


Chonar, yu cute little harmless dwarf, what bees the issues...

You got me worried...pls..tell.

/Panicusos

Drauk
28-10-2005, 11:22 AM
Which guild is this Hollow guy from?

/Taurusos
< - - - - -

Taurusos
28-10-2005, 11:24 AM
Oh...and him being in Netherwind is what, bad?

Do I sense alliance drama?

/Tell-more-sus

Drauk
28-10-2005, 11:27 AM
Oh...and him being in Netherwind is what, bad?

Do I sense alliance drama?

/Tell-more-sus

Huh, what drama ? It took us some time to decide what to do with plans, but seeing that SH are being sold for 100g+mats, we decided that is not very wise to hold on LH.

Taurusos
28-10-2005, 11:31 AM
Not sure im following you, so I ask a final question:

Who should I contact for crafting these and will it cost me?

;)

/Yep

Drauk
28-10-2005, 11:35 AM
Not sure im following you, so I ask a final question:

Who should I contact for crafting these and will it cost me?

;)

/Yep

Contact Hollowman, its 100g + mats.

Taurusos
28-10-2005, 11:59 AM
Not sure im following you, so I ask a final question:

Who should I contact for crafting these and will it cost me?

;)

/Yep

Contact Hollowman, its 100g + mats.

Will do, thank u very much.

/Moo-sus

Artia
31-10-2005, 01:30 AM
Will do, thank u very much.

/Moo-sus

Let my people moo?

Tsarina
31-10-2005, 01:55 AM
So, you cant exactly farm them.
Judging by this reply
omg...Garr drops these babies too?
Need to find exploit to farm Garr lol

I'm guessing he knows that. But I could be wrong, of course. Its just a guess.

The stats look awesome, sure. But with as big HP loss as Jarelan described, how long will plate protect you against clothies? I guess its a question of how much added damage you need to make up for lost health.

Drauk
31-10-2005, 07:31 AM
So, you cant exactly farm them.
Judging by this reply
omg...Garr drops these babies too?
Need to find exploit to farm Garr lol

I'm guessing he knows that. But I could be wrong, of course. Its just a guess.


Yes, most certanly it was a sarcasm. Its just my personal trait of being too serios and having english as foreign language. Its just safier to treat sarcasm as serios, than vice versa, isnt it ?

Taurusos
31-10-2005, 08:28 AM
Tsarina:

In Pvp or farmage, what I need is burst damage all the way.

ALL the way.

I rather lose my 6200 unbuffed HP (muhahahaah) and go down to 5200-5500 with more crit gear and send home a vicious ms+enrage on a clothie (except that mean lock Ashen) than anything else.

BTW, rumours said Ashen is wearing TWO kinda mean trinkets.
I say we vote and call it an exploit.

:P

/Taurusos

Chonar
31-10-2005, 10:28 AM
He does.
Zandalarian Hero trinket + Talisman of Ephemeral power.

You know what else is fun? He activates them both with a single push of a button.

Khalam
31-10-2005, 10:41 AM
You know what else is fun? He activates them both with a single push of a button.

He has to push the button twice actually. :o

Chonar
31-10-2005, 12:16 PM
You know what else is fun? He activates them both with a single push of a button.

He has to push the button twice actually. :o

A minor detail.

Locowar
31-10-2005, 09:29 PM
z0mgf!! must get Helm..... need lewt.... w00t!:D

Ashborn
31-10-2005, 11:27 PM
You know what else is fun? He activates them both with a single push of a button.

He has to push the button twice actually. :o

No, I don't. One button, single push.